طراحی لوگو آرم طراحی برند

ارائه خدمات طراحی لوگو و مطالب آموزشی

طراحی لوگو آرم طراحی برند

ارائه خدمات طراحی لوگو و مطالب آموزشی

حدود بیست سال تا کنون(از سال 2000 میلادی) در حال فعالیت در زمینه طراحی سه بعدی و دو بعدی و انیمیشن سه بعدی کار کرده ام.و بقول معروف در این کار استخوان خرد کرده هستم.
خود آموخته هستم ولی آثاری مطرح در سطح جهانی دارم.که در سایتهای خارج از کشور نیز مورد استقبال و مشتریانی زیادی از داخل و خارج کشور را خدمات رسانی نموده ام.
خرسندم از اینکه با طراحی لوگو-لیبل و ... به رشد برندهای داخلی از قبیل :
آلومینیم هرمزگان(هرمزال) ، شرکت نایلون سپید(سپیدکو) ، شرکت هواپیمایی پیشوازآسیا، برند مشعوف، شرکت صادرات آهن آلات ساختمانی آیدین، سازمان صنایع کوچک ،آیسل ،شرکت هانیران و بسیاری شرکتها و برندهای داخلی دیگر کمک کرده ام و سهم کوچکی در تولید داخلی یا صادرات داشته ام و در چرخش چرخهای اقتصاد کشورمان اندک نقشی داشته ام.و خشنودی و رضایت سفارش دهندگان و لبخند رضایتشان مهمترین جایزه و اصیل ترین گواهینامه منابع انسانی برایم محسوب و لحاظ شده است.
سعی می کنم به مرور آثار طراحی شده را معرفی و در مواردی آموزشهای کاربردی نیز در این وبلاگ ارائه نمایم .

تصویرسازی جهت #تقویم #1399

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۸ ب.ظ

تقویم تصویری اردیبهشت 1399 .طراحی لوگو آرم نشانه ، لوگوی برند

 

#تصویرسازی جهت #تقویم #1399
بامید سالی سلامت و با نشاط و پر برکت .
تقویم #اردیبهشت ماه .نمونه کار لوگو معرفی شده من در این ماه #شرکت تیم ناشناس
Unknown team
#امنیت_شبکه
A logo for a network security team.
#سفارش
#طراحی
#لوگو
#روزهای_تعطیل
#نمونه_کار_لوگو
#آرم
#گرافیک
#logo
#design
#تجاری
#مهندسی
#branding
#design
#calendar
#2d_illustration
#3D_presentation
#graphic

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۱
soheil ghotbi